2009年8月25日星期二

數零你識唔識?(下)

圖片來源:澳門新聞局
【內部員工通知】獎券管理局代表冬叔今日宣佈,當局經過九個月時間的嚴格查核、科學論政、備受爭議嘅32,000,000.00獎金得獎者係合情合法合理地去中獎,當中完全搵唔到邊條法例可以告得入我哋獎券管理局,而局方根據高人指點,利用「麥提爽」提供之合理化煙幕橋段,已經喺發佈消息時將個得獎日期改早咗差唔多成年咁滯,夠晒俾老廉可以大大聲聲同人講「成年都冇被人投訴過,你叫我做乜好呀!」。另外,我哋用咗現今世上最高嘅LCD同PLASMA科技無邊無際咁去支持中獎幸運兒,淨係呢樣都值得佢哋中千四萬獎啦。況且各位同事要對我哋老頂有信心,佢本人經過多年浸淫亦學得一身好武功,喺光明頂上運用佢哋絕招乾坤大羅移,已經將全城視線移去候選人同中獎者關係之中,對局方進行攪珠與否根本已經冇人關心,所以根本唔會有人知道部攪珠機係一開始就係壞嘅,咁多年以嚟從來都冇運作過,亦都唔會有人知道佢哋見到嘅都係六四級電腦科技一滴汗都冇流過。所以局方可以向各位同事保證,一定唔會有人好似寶島班官咁傻,被人插兩嘢就話要度頸,又學人哋日本仔九十度鞠躬致歉,因為冇位俾佢哋入。仲有,小城呢度邊個唔係我哋睇口架!?要做獎券管理局嘅受惠機構就同我收聲唔好亂講!就算唔做受惠機構我都可以唔發個牌俾你等你冇得做。咁多瓣夾埋一齊邊個夠我哋揍?所以喺呢個局裡面各同事一定要口徑一致,千祈唔好穿崩!咁樣就可以保證社會河蟹、有風都無浪!

沒有留言: