2007年6月12日星期二

耆英集中營街坊(下)

圖片來源:蘋果日報街坊對話:“我買呢度山卡啦咁遠都係為左想住得舒服D同空氣好D,貪佢附近乜都冇、人口唔密車都唔多部,當初買時用作別墅,鄰居都係有一定級數人馬,唔駛擔心隔離住緊乜野人同埋治安差,而家小城交通同空氣質素都咁差,呢度係唯一可以住到退休老死o既地方架啦!”

“我就唔同啦,我買呢度係投資放租,而家有一批洋人係小城打工,佢地好鍾意住到冇雷公咁遠每日開車番工放工,遠離工作場所,又有綠化帶又夠靜,佢地話咁先似番係鄉下時o既生活咁話,得閒放狗唔怕被車車親,要浪漫又可以夜晚行沙灘!”

“咁點解會揀呢度地舖開耆英集中營呃?”

“從投資角度睇呢度D商舖邊會有生意丫!所以一直空置咁耐,終於等到今日小城經濟起飛加上人口老化,部份小城庶民有能力為自己年老後安排退休生活,至會有人睇中呢個地方開耆英集中營。不過住係度之業主們就要面對半夜三更擔架Benz黎接人走,放狗又驚嚇親人,對我班洋人客都可能有影響。”

另一批街坊對話:“我地買呢度係貪佢夠方便,附近有學校同醫院,超市又唔遠,一對腳就可以去晒小城主要地點,最好就係有埋停車場係隔離,牛肉乾都少過人。”“我買呢度投資除左你正話講o既條件之外,仲有東望洋燈塔景觀,已經唔係咁多地方可以睇倒架啦,靜中帶旺非常之有升值潛力。”

“點解搵咁多人迫係個商場度做耆英集中營呢?”

“ 耆英集中營選址要地方夠大環境夠靜,商場咁耐都冇出租過就係呢頭唔多人出入,附近又係醫院同停車場,萬一有事都容易搶救。但係二樓商場根本就唔係比人住o既地方,如果出入都要抬上抬落就大件事,況且空氣流通非常重要,佢地要改晒所有玻璃做窗,同埋做好獨立間隔及衛生設備,如果批左之後佢地做得唔好就真係問題大啦。”

“而家成日比人地話我地自私,佢地試下自已辛苦供番黎間屋突然間係樓下開間咁o既耆英集中營丫!我地買樓時都只諗佢會開商場,一早講明就未必考慮買呢度啦!”

沒有留言: